Köpvillkor
Köp av produkter hos Lade by Lady´s Dream innebär även godkännande av våra allmänna villkor.
Vid beställning av produkter över internet föreligger bindande köpeavtal. Köpet är genomfört så snart som köpet bekräftas på skärmen. Beställningar kan endast göras av registrerade kunder över 18 år.
Har du frågor eller behöver support är du välkommen att kontakta oss på office@ladysdream.se.
Alla olagliga handlingar på webbshoppen kommer att polisanmälas.
Vem får handla?
Vi erbjuder ett sortiment av produkter endast för professionellt bruk till utbildade nagelterapeuter. Du behöver därför ha eget företag med giltitgt momsregistreringsnummer och behöver skapa konto för att kunna handla i vår webbshop.
Observera att ditt konto är privat och att utlåning eller langning ej är tillåtet.
Pris
Alla priser anges exkl. moms då vi vänder oss till professionella kunder inom nagelbranschen. Lade by Lady´s Dream reserverar sig för eventuella felaktigheter på hemsidan och prisändringar.
Betalning
Betalning via Klarna. I ditt paket medföljer endast en följesedel. Fakturan skickas via mail från Klarna med avbetalningstid enl. deras villkor. För att du ska få kredit krävs att du uppger ditt personnummer eller ditt företags organisationsnummer.
Leverans & Fraktkostnad
Vi skickar ditt paket med Postnord. Leveranstid inom Sverige 2-5 dagar. Fraktkostnad är 47,20 SEK exkl. moms.
Fraktfritt över 1000 SEK exkl moms inom Sverige.
Lade by Lady´s Dream ansvarar inte för eventuella transportskador men vi rapporterar till vår transportör. Kontakta office@ladysdream.se.
Ångerrätt och Byten
Du har rätt att ångra ett köp inom 14 dagar efter att du mottagit din beställning.
Tänk på följande:
- Varan måste vara oanvänd och felfri.
- Komplett originalförpackning återlämnas i sin helhet och ska vara oskadd.
- Kvitto eller faktura ska uppvisas.
- Ange anledning och önskemål vid byte.
- När varan är returnerad skickar vi den vara du önskar byta till alternativt krediterar/återbetalar dig.
- Returfrakt står du som kund för om du vill ångra ditt köp eller beställt fel vara och/eller önskar byte.
Reklamationer
Vid felplock eller reklamation, kontakta oss inom 5 dagar efter att felet upptäckts och uppge felet.
Maila till office@ladysdream.se och beskriv vad som är fel. Bifoga gärna bild eller film på skadan/felet så ser vi till att du ersätts med en ny eller likvärdig vara. Ange ordernummer i ditt mail.
Kundtjänst & Support
Vid beställning eller frågor gällande produkter eller Lade by Lady´s Dream verksamheten kontakta oss:
- E-post: office@ladysdream.se